avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 54463.85 kilometrów w tym 6922.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.52 km/h.

Październik, 2019

DPD - poranny minus

Środa, 30 października 2019 · dodano: 30.10.2019 | Komentarze 2

Zastawiałem się wczoraj czy dzisiaj do pracy jechać rowerem czy może jednak autem. Po przeanalizowaniu prognoz pogody decyzja był jedyna słuszna, czyli dwa kółka z dojazdem wariantem terenowym przez Wschodni Klin Zieleni. I w sumie dobrze, bo miasto było całe zakorkowane, a pakiet zimowy w samochodzie jeszcze nie raz wykorzystam :)
O poranku było -3 st.C. W Centrum mijałem mnóstwo rowerzystów.

A tak poza tym to stuknęło mi cztery tysiące kilometrów przejechanych w tym roku. Biorąc pod uwagę chroniczny brak czasu, to uważam to za niezły wynik.

Poniedziałek, 28 października 2019 · dodano: 28.10.2019 | Komentarze 3

Rano 4 st. C. Na Wartostradzie jechałem za gościem w krótkich gaciach, który jechał do Nivei. Miał numerek startowy i naklejkę z MR Piękny Zachód. Jutro zapraszam go do apteki po naklejkę dzielny pacjent :D

Wróciłem przez ścieżkę wzdłuż Jeziora Swarzędzkiego, Stawy w Antoninku i Maltę.

Udało mi się znaleźć porannego towarzysza. W tym roku był 11. na Huzar Cup 1001 km Non Stop.

Biegówkastats

Dzisiaj 1,7 km po wyjściu z przedszkola.

Rusałka w mżawce

Niedziela, 27 października 2019 · dodano: 27.10.2019 | Komentarze 5

Szybka rundka dookoła Jeziora Rusałka w celu dobicia do 500 km w tym miesiącu. Październik rozpieszczał nas pogodowo, więc trzeba było to wykorzystać. Na Przepadku dogonił mnie inny użytkownik karbonowego Superiora (Luke Skaywalker), jechaliśmy razem do Rusałki gadając. Dowiedziałem się, że ostatnio policja łapała ludzi na rowerach, którzy jeździli po pieszych szlakach w WPNie. Jak zacząłem kilka lat temu jeździć do WPNu to faktycznie starałem się unikać straży leśnej, ale policji to nigdy nie widziałem. Najwidoczniej, ktoś "życzliwy" zadzwonił. Prócz tego dowiedziałem się jak mogę sobie poradzić z trzaskającym w ramie przewodem od przerzutki.
Nad Rusałką dopadła mnie mżawka, ale spodziewałem się tego.

Kostrzyn z laczkiem

Sobota, 26 października 2019 · dodano: 26.10.2019 | Komentarze 1

Zbliża się Święto Zmarłych, więc korzystając z okazji, że miałem wolną sobotę i młody poszedł spać, wybrałem się odwiedzić groby bliskich w Kostrzynie Wielkopolskim. Z bratem umówiłem się tradycyjnie pod krzesłem w Swarzędzu. Przejechaliśmy razem osiem kilometrów i bart złapał snake'a, który był nie do załatania. Nie dopompował odpowiednio koła i mu się zemściło na kiepskiej drodze za Sarbinowem. Próbował poratować nas jeszcze miły starszy pan na trekingu z kompletem narzędzi narzędzi, nawet dętkę oferował, ale była za szeroka i na wentyl samochodowy. Straciliśmy pół godziny, dwie łatki i jeden klej od starszego pana i tak trzeba było dzwonić po wóz techniczny ze Swarzędza :P Trzeba jednak zabierać dętkę ze sobą...
Prawie cała trasa to walka z wiatrem, który dzisiaj nie pomagał.

Trasa Sarbinowo - Puszczykowo...

...50 metrów dalej...

DPD na około

Poniedziałek, 21 października 2019 · dodano: 21.10.2019 | Komentarze 0

I zmiana. W mieście przyjemne 12 st. C. Wyjechałem wcześniej niż zwykle i miałem zaplanowaną trasą przez Koziegłowy i Dębogórę. O możliwych miejscowych zamgleniach wiedziałem, ale nie podjeżdżałem, że będzie aż tak źle. Wartostrada we mgle, odcinek od Kcinina do Wierzonki we mgle. Przez mgłę temperatura spadała poniżej 8 st. C. Między Kiciniem, a Klinami okulary parowały mi tak, że prawie nic nie widziałem, a na dodatek obawiałem się, żeby nikt we mnie nie wjechał. Widoczność przez chwilę była tylko na parę metrów. O szybszej jeździe nie było mowy, ale nie zrezygnowałem z odcinka Mielno - Dębogóra - Wierzonka, dzięki czemu powstało dzisiejsze zdjęcie.

Tour de Kowalskie solo

Niedziela, 20 października 2019 · dodano: 20.10.2019 | Komentarze 4

Przed południem bieganie za biegówką, ale o tym później. Po 13:00 ruszyłem na moją ostatnio standardową rundkę na niecałą pięćdziesiątkę, czyli dookoła Jeziora Kowalskiego. Miałem wrażenie, że większość drogi jechałem jechałem pod wiatr, ale nie był jakiś mega upierdliwy.

Biegówkastats

Dzisiaj 4 km. 2,8 km  do południa tym razem w komplecie, czyli żona, pies, młody i ja. Przerwa na placu zabaw przy Starym Korycie Warty i powrót tramwajem z Mostu Rocha. I 1,2 km wieczorem podczas męskiego wyjścia.

Piątek, 18 października 2019 · dodano: 18.10.2019 | Komentarze 4

Rano chłodniej niż wczoraj, niecałe 10 st. C, ale z wiatrem w plecy. Miałem jechać przez Koziegłowy i Mielno, ale za późno wstałem i musiałem jechać najkrótszym wariantem trasy. Powrót w przyjemnej temperaturze, ale z wiatrem w pysk.

Biegówkastats

Po wyjściu z przedszkola zaliczone 3 km jazdy  z przerwą w Ogrodzie Jordanowskim.

Czwartek, 17 października 2019 · dodano: 17.10.2019 | Komentarze 6

Rano 12 st.C., trochę morko po wczorajszych opadach, ale jechało się przyjemnie bo z wiatrem :) Po pracy korzystając z ładnej pogody pojechałem wzdłuż Jeziora Swarzędzkiego, stawy w Antoniku i Maltę.

Biegówkastats

We wtorek z młodym przyjechaliśmy 3 km (tzn. ja biegłem), a dzisiaj tak jak w poniedziałek 2 km zaliczone. Byłoby więcej, ale skubaniec szuka miejsc, żeby było z górki i na Paderewskiego zaliczył glebę, przez co chęci na dalszą jazdę zabrakło.

DPD na około

Poniedziałek, 14 października 2019 · dodano: 14.10.2019 | Komentarze 4

Rano w mieście było 15 st.C. W Mielnie temperatura spadła do 13 st.C. Nie mogłem znaleźć w domu nogawek, więc jechałem tylko w krótkich gaciach. Powrót (pod wiatr) podobną drogą jak dojazd tyle, że przez Wierzenicę.

Młodego z przedszkola odebrałem z rowerkiem biegowym - dzisiaj 2 km zaliczone. Ostatnio nie chce zakładać kasku...

Wie co dobre :)

Kleszczewo

Niedziela, 13 października 2019 · dodano: 13.10.2019 | Komentarze 3

Mój setny wpis na BS w tym roku. Z tej okazji miała być setka z gminobraniem, ale żona zmodyfikowała moje plany i musiałem zadowolić się pięćdziesiątką.

Pierwszy raz jechałem trasą Kleszczewo - Bugaj - Nagradowice, niezły asfalt, więc nie narzekałem.

Ciepło, wietrznie, wybornie :)