avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 54463.85 kilometrów w tym 6922.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.52 km/h.

Kwiecień, 2021

Środa, 28 kwietnia 2021 · dodano: 28.04.2021 | Komentarze 0

Przedpołudniowy wypad.

Rogierówko

Poniedziałek, 26 kwietnia 2021 · dodano: 26.04.2021 | Komentarze 1

Późnopopołudniowy wypad pod wiatrak w Rogierówku. Gravel cały cas w serwisie, więc trzeba było jechać plastikowym góralem. Miałem wrażenie, że tańczę z ciemnymi chmurami (do południa padała miejscami krupa śnieżna), bo co chwilę się z nimi mijałem. Skutecznie.

Czy w maju będzie można założyć wreszcie krótkie gacie na rower? Bo jakoś nie widzę tego globalnego ocieplenia w tym roku.

Nadwarciańskim do Biedruska

Wtorek, 20 kwietnia 2021 · dodano: 20.04.2021 | Komentarze 1

O taką wiosnę walczyłem. Gravel jest w serwisie na wymianie ekspandera, więc zostają mi MTB. Mając wolne przedpołudnie pomyślałem, że dawno nie jechałem Nadwarciańskim Szlakiem Rowerowym do Biedruska. Pobłądziłem przy cyplu nad Wartą i na Naramowicach, po pierwsze pierwszy raz jechałem ścieżką nad Wartą pierwszy raz z tej strony, a po drugie rozbudowało się na Naramowicach.

Niedziela, 18 kwietnia 2021 · dodano: 18.04.2021 | Komentarze 1

Przedpołudniowy wypad na Dziewiczą Górę. Trasa standardowa, bez fajerwerków. Obiecali na weekend deszcz i co? I nic, a można było sobie inaczej zaplanować wolny weekend niż na kładzeniu paneli na podłogę.
W tym roku kilometry nabijają mi się coś powoli. Ale pierwszy tysiączek już jest.

Prosna, ach to ty

Niedziela, 11 kwietnia 2021 · dodano: 11.04.2021 | Komentarze 1

Kalisz już dawno korcił mnie żeby objechać rowerem. Zwiedzając to miasto trzy lata temu zauważyłem, że mają ścieżki wzdłuż Prosny i Kanału Bernardyńskiego. Korzystając z wolnego dnia i przyzwoitej pogody, wybrałem się do Kalisza z przyczepką i synem na pokładzie. Samochód zostawiliśmy przy placu zabaw na samą Prosną, więc miejsce startu mieliśmy idealne.

Objazd Zalewu Szałe był błędem. Zaczęło się od laczka, a potem wpakowałem się w drogę praktycznie nieprzejezdną z przyczepką. W okolicy plaży Ukraińcy pomagali mi przenieść przyczepkę przez jakiś ciek wodny.

W tym miejscu wpakowałem buta w błoto podczas przenoszenia roweru.

Wiadomo, że wszystkie Grześki są z Kalisza.

Wracając zatrzymaliśmy się w Gołuchowie. Jest tam pokazowa zagroda zwierząt.

Więcej zdjęć i opisów na facebooku.
Kategoria Z przyczepką

Poniedziałek, 5 kwietnia 2021 · dodano: 05.04.2021 | Komentarze 1

Poranny wypad. Udało się zdążyć przed deszczem, ale wiatr i tak masakrował. W najbliższym czasie pogoda ma się spieprzyć, plus zamknięte przedszkola - to oznacza tylko jedno - nie pojeżdżę.

Po skarpetkach ze Starym Marychem przyszedł czas na uzupełnienie kolekcji o nowości, tym razem związane z Puszczą Zielonką. Są też inne wzory, które kupiłem rodzinie na święta.

Kategoria Puszcza Zielonka

Tour de Kowlaskie

Niedziela, 4 kwietnia 2021 · dodano: 04.04.2021 | Komentarze 3

Standardowy wypad z rundką wokół Zalewu Kowalskie. Wiało i to w sumie bardzo, a ja wracałem z wiatrem w pysk. Do tego stopnia mi to przeszkadzało, że z Karłowic do Dębogóry pojechałem skrótem przez polną drogę, bo gravelem mogę.

Sernik z lodami - spalony, kiełbaska biała - spalona, jajka faszerowane - spalone, wyjazd udany.

Jutro ma podać i jak uda mi się wstać wcześnie to pojeżdżę, a jak nie wstanę to chyba nie pojeżdżę...

Z okazji Świąt życzę wszystkim...

...na nowy rower.

DPD

Piątek, 2 kwietnia 2021 · dodano: 02.04.2021 | Komentarze 1

Ze względów logistycznych w tym roku za dużo nie pojeżdżę za dużo do pracy rowerem, więc trzeba się cieszyć każdą okazją dojazdu na jednośladzie. Dni są coraz dłuższe, a to daje mi możliwość dojeżdżania rowerem na II zmianę i to już niedługo.

Wiało z zachodu, więc najrozsądniejszą opcją powrotu był wariant leśny wzdłuż Jeziora Swarzędzkiego i Stawy w Antoninku.

Po południu bieganie za biegówką.