Południowe krańce miasta

Niedziela, 12 stycznia 2014 · dodano: 12.01.2014 | Komentarze 2

Zmagań z wiatrem ciąg dalszy. Dzisiaj miałem w planach trochę dłuższą trasę, ale za Krzesinami odpuściłem i wróciłem do domu.

Zdjęcia z cyklu "Opuszczone miejsca Poznania".
Ruina dawnego młyna na Starołęce
Ruina dawnego młyna na Starołęce © kamilzeswaja
Opuszczony budynek na Dębinie
Opuszczony budynek na Dębinie © kamilzeswaja

anetkas
| 23:38 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj Szkoda, że w naszym kraju jest masa takich opuszczonych budynków. To jest troszkę przerażające, że żyjemy wśród ludzi , którzy najpierw wkładają w coś siły, czas i kasę a potem to z różnych przyczyn zostawiają i tak bardzo to niszczeje, że właściwie nadaje się do rozbiórki... Zawsze kiedy widzę jakiś taki budynek mam wizję co można tam zrobić :) Ale najbardziej żal mi dworków i pałacyków... ech, gdybym była pociotkiem jakiegoś hrabiego.... :) Albo chociaż wygrała w totka :P
Pozdrowienia :)
| 21:32 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj ale ruina :-(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo