Lub Lubuskie

Poniedziałek, 28 kwietnia 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 2

Poznań - … - PKP - … - Dobiegniew - Ługi – Długie – Licheń – Strzelce Krajeńskie

Po niespełna roku pracy w Strzelcach Krajeńskich wreszcie nadarzyła się okazja żeby wybrać się z rowerem. Do Dobiegniewa dojechałem osobowym pociągiem wraz z Klubem Turystki Rowerowej Sigma z Poznania, którzy jechali na Świnoujścia.
Z Dobiegniewa do Strzelec dojechałem krajową dwudziestką dwójką, która na tym odcinku jest dość pagórkowata z ładnymi widokami na jeziora i lasy.

Jeśli pogoda dopisze to będzie bardzo rowerowo-udany tydzień.
Kategoria Lubuskie

| 17:03 wtorek, 29 kwietnia 2014 | linkuj Ale 10 km dalej i kocie łby na 156. dzięki
rmk
| 16:51 wtorek, 29 kwietnia 2014 | linkuj Dobiegniew - Klesno - Stare Kurowo - Zwierzyń - Strzelce Krajeńskie. Ta droga to świetna alternatywa dla 22-ójki, a jeszcze lepsza to lasami Nadleśnictwa Smolarz. Moje tereny, tam się urodziłem, tam jest przepięknie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acysu