Kostrzyn MTB Maraton

Niedziela, 25 maja 2014 · dodano: 25.05.2014 | Komentarze 2

Pierwsza edycja kostrzyńskiego maratonu, którego trasa przebiegała pod oknem mojej babci, więc z bratem postanowiliśmy się zapisać na dystans MINI tuż po uruchomieniu formularza rejestracyjnego.
W Glince Szlacheckiej na podjeździe dwóch wyłożyło się przede mną, a kawałek dalej na piaszczystej górce nie zrzucił mi się bieg, brat odszedł mi do przodu i było dla mnie poz zawodach :) Dalej próbując nadgonić nie mogłem ustabilizować pulsu i do mety dojechałem z małą grupką amatorów. Brat był minutę szybszy. No cóż za rok poprawimy wynik.

W trakcie maratonu (na trasie) i po zakończeniu udało mi się porozmawiać z znaną wszystkim użytkownikom BS Joanną H. Która to podobno zaliczyła zaliczyła glebę (niby przeze mnie) koło byłego więzienia w Wiktorowie.

Czas dobry, miejsce poniżej oczekiwań :) 25 KM 1:00:28 38 MINI M2
Przed startem
Przed startem © kamilzeswaja

marcingt
| 15:07 poniedziałek, 26 maja 2014 | linkuj Tempo było wczoraj mocne. Jednak dobrze mi się wydawało, że Was widziałem :)
JoannaZygmunta
| 16:43 niedziela, 25 maja 2014 | linkuj Ej! nie przez Ciebie! Tylko się wystaraszyłam, że będziesz zsiadał tuż przede mną, za gwałtownie w tym piachu skręciłam i poszło. Jak się jeździć nie umie to złej baletnicy wiesz co ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa podni