Szosowo

Niedziela, 2 listopada 2014 · dodano: 02.11.2014 | Komentarze 1

No i stało się – nabyłem rower szosowy. Po wielu przymiarkach, jazdach próbnych wybór padł na Scott Speedster 30 na rok modelowy 2015. Przekonała mnie przede wszystkim cena, która na 2015 jest bezkonkurencyjna. Giant, Kross, Kelly’s czy Author za cenę jaką dostałem Scotta, oferuje o grupę niższy osprzęt. nie wspominając już o Treku, który też testowałem, a kosztuje parę setek więcej.
W Tulach umówiłem się z Mateuszem, Rafałem i jego bratem. Wspólnie ruszyliśmy w kierunku Kobylegopola.

Dzisiaj nie szalałem z prędkością – po pierwsze nie czuje jeszcze roweru, w Szczytnikach nie da się jechać szybciej niż 15 km/h ze względu na remont drogi, a później musiałem zwalniać, bo chłopaki nie mogły nadążyć za mną :)
Tymczasowo mam zamontowane pedały PD-M520, ale mam już uszykowane szosowe PD-R540, czekam tylko na dostawę butów szosowych w moim rozmiarze.

Trasa: Poznań – Centrum – Starołęka – Głuszyna – Konionko – Żerniki - Tulce – Kobylepole – Antoninek – Poznań Centrum

Rozpoczynam przygodę z szosą
Rozpoczynam przygodę z szosą © kamilzeswaja