Świąteczny poranek

Czwartek, 25 grudnia 2014 · dodano: 25.12.2014 | Komentarze 3

Prawie miesiąc mój tyłek, nie wiedział co to siodełko rowerowe. Przygotowania do dużej rodzinnej Wigilii pochłonęły sporo czasu, w robocie też nie było lekko, a na dodatek pogoda była taka, że jak umyłem samochód to na następny dzień wyglądał tak samo jak 24 h wcześniej. Dodatkową dzisiejszą atrakcją była nauka latania, w okolicy Starego Rynku. Nie był ktoś mądry budując drewniany podest w ciemnym zaułku. Całe szczęście skończyło się na obdartym łokciu i drobnych potłuczeniach. Rower cały (chyba).

Wszystkim użytkownikom i czytelnikom BS życzę Wesołych Świąt!

Plac Wolności
Plac Wolności © kamilzeswaja

Stary Rynek
Stary Rynek © kamilzeswaja

W Poznaniu hydranty są gotowę na zimę
W Poznaniu hydranty są gotowe na zimę © kamilzeswaja

Wracając takie cacuszko widziałem przez szybę w Colex'ie.

| 22:23 czwartek, 25 grudnia 2014 | linkuj Topowy SLR 10 za 60 tys. PLN waży 4,65 kg, SL 8 nieco ponad 7 kg i kosztuje 17 tys. PLN, ten w załączniku to SL 5 za 10 tys. zapewne będzie ważył ok. 8 kg. Trek rzadko chwali się wagą swoich maszyn. Mój Scott trzy razy tańszy niż SL 5 bez pedałów waży dokładnie 9,3 kg. Czy warto za rower na 105? Trudno powiedzieć, Trek to Trek, ale kolor ma bajeczny :)
| 21:41 czwartek, 25 grudnia 2014 | linkuj Wesołych Świąt :-)))
marcingt
| 20:45 czwartek, 25 grudnia 2014 | linkuj Również życzę Wesołych Świąt ;) Ciekawe ile to cacuszko waży, bo topowy model z serii Emonda waży poniżej 5kg! :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slanc