Miastowo

Środa, 14 stycznia 2015 · dodano: 14.01.2015 | Komentarze 3

Krótki, wieczorny wypad na miasto. Dzisiaj zauważyłem, że w dawnym kinie Grunwald jest kolejny żółty market z owadem. Masakra.

Trasa: Centrum – Rondo Rataje – Malta – Ostrów Tumski – Cytadela – Sołacz – Rondo Jana Nowaka Jeziorańskiego - Centrum

Widok z Mostu Królowej Jadwigi w Poznaniu
Widok z Mostu Królowej Jadwigi w Poznaniu © kamilzeswaja

marcingt
| 18:26 sobota, 17 stycznia 2015 | linkuj Biedronka w dawnym kinie Wilda na Wierzbięcicach też jest już mocno znana także poza Wielkopolską :D
grapler
| 11:55 piątek, 16 stycznia 2015 | linkuj Ten sklep jest już tam dawno - chyba dłuższy czas nie byłeś w tej okolicy :) Zapewne robią interes na studentach z pobliskich akademików UMP.
| 20:49 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj Ładne zdjęcie! A propos biedronek - w socjalizmie mieliśmy plagi stonki z ameryki, a kapitalizmie mamy plagę biedronki z Portugalii... Takie czasy Panie :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kowst