• Temperatura -5.0°C

Z miłości do roweru

Sobota, 14 lutego 2015 · dodano: 14.02.2015 | Komentarze 1

Walentynki. Wstałem przed wschodem słońca, a mój tygodniowy urlop właśnie dobiega końca. Ubrałem się (w sumie wyszło potem, że ubieranie zajęło mi prawie tyle czasu co jeżdżenie) i ruszyłem do Lasku Dębińskiego. Gdy tam dotarłem słońce było jeszcze nisko, temperatura oscylowała koło -5°C, pokrążyłem trochę wokół stawów i pojechałem zobaczyć jak przebiegają prace na pobliskim moście kolejowym. Wróciłem wzdłuż Warty.
Resztę Walentynek poświecę innym mym miłościom: żonie i samochodom.
Poranek na Dębinie
Poranek na Dębinie © kamilzeswaja

Remont mostu na Starołęce
Remont mostu na Starołęce © kamilzeswaja

Nadwarciański poranek
Nadwarciański poranek © kamilzeswaja

W oczekiwaniu na wiosnę, tegoroczny urlop spędziliśmy, podobnie jak w zeszłym roku, nie na nartach lecz w nieco cieplejszym miejscu, mianowicie w stolicy Italii. Nie pozostało mam nic innego tylko czekać na taką pogodę jaką mieliśmy w Rzymie (15°C i praktycznie cały czas bezchmurne niebo) i podziwianie widoczków na zdjęciach.