Szreniawa

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 17.03.2015 | Komentarze 4

Szukając wczoraj w nocy miejsca na mapie, w którym jeszcze nie byłem, zorientowałem się, że nie zaliczyłem Szreniawy. Piękna słoneczna pogoda sprzyjała wypadowi, choć powrót znów pod wiatr. Na początek przetestowałem kawałek asfaltu wzdłuż Dolnej Wildy na wysokości Lasku Dębińskiego – ni to droga, ani to chodni, a na pewno nie DDR, bo kończy się na płocie. Ale jedzie się po niej dobrze. Dalej traktem z Wir dotarłem do Grajzerówki, z której na wysokości Szreniawy odbiłem na Mauzoleum Bierbaumów, czyli wieży, z której rozpościera się widok na WPN. Niestety nie dało się zrobić zdjęcie nie pod słońce. Objechałem Muzeum Rolnictwa i przez Centrum Lubonia wróciłem do domu.

Wieża w Szreniawie
Wieża w Szreniawie © kamilzeswaja

Mauzoleum Bierbaumów
Mauzoleum Bierbaumów © kamilzeswaja

Muzeum Rolnictwa w Szreniawie
Muzeum Rolnictwa w Szreniawie © kamilzeswaja
Kategoria WPN

z3waza
| 20:38 wtorek, 17 marca 2015 | linkuj Aż się wierzyć nie chce że Ty eksplorator budowli dziwnych tam jeszcze nie dotarłeś :)
Ja tę wieżę znalazłem rok czy dwa temu, jak byłem w Muzeum Rolnictwa.
| 19:05 wtorek, 17 marca 2015 | linkuj Przejadę się tym nowym tworem dopiero jak go skończą. I mam nadzieję, że kiedyś zaczną ryć tę drugą stronę, bo jak tylko starasz się omijać ten obszar wulkaniczny jadąc szosą to dźwięk klaksonu towarzyszy Ci od początku do końca. Eh :)
Kamil | 16:31 wtorek, 17 marca 2015 | linkuj Dokładnie o ten odcinek chodzi. Studzienki kanalizacyjne są jeszcze nie wykończone, ale jedzie się po tym fajnie.
| 15:28 wtorek, 17 marca 2015 | linkuj Jeśli piszesz o tym nowym wynalazku po prawej patrząc od centrum Poznania to to chyba będzie DDR-ka lub mieszkanka. Budują to jakieś pół roku i nie wiem kiedy zamierzają oddać do użytku, bo jeszcze jechałeś na dziko. W sumie mam to pod domem i muszę się tam wybrać, ale nie mam pojęcia po co to zbudowali skoro jest zamknięte z jednej strony. Choć może zrobią jakiś rozsądny dojazd... Wszystko jest lepsze od tego kartofliska z płyt, które jest z drugiej strony, przy samym lasku.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aoree