Fiałkowo

Piątek, 17 kwietnia 2015 · dodano: 17.04.2015 | Komentarze 1

Poznań - Więckowice - Fiałkowo - Dopiewo - Dąbrówka - Poznań

W radiu mówili, że może popadać późnym popołudniem, o ile 16:00 jest taką porą to się nie mylili. Mały desczyk złapał mnie za S11 i w Więckiewicach. Opuszczając tą miejscowość ujrzałem przede mną faceta rozkładającego barierki WYPADEK, zatrzymuje i pytam się czy przejadę, a on na to, że jak policja pozwoli to po polu przejadę. I pojechałem i zobaczyłem to. Więcej zdjęć nie robiłem bo widok był makabryczny - było widać tylko, że czarne auto wpadło centralnie na drzewo - jak później znalazłem w Internecie było to porsche.
Grzecznie, niezauważony przeszedłem polem i pojechałem na słynną stację diagnostyczną w Fiałkowie. A tam na lawecie był ciekawy egzemplarz Mikrusa.
Wracając dostałem pouczenie ustne od straży miejskiej na Strzegomskiej, że nie jadę po drodze rowerowej. Nie dyskutowałem, grzecznie zjechałem na bok, oni pojechali w swoją stronę, a ja w swoją.