Czerniejewo

Niedziela, 30 sierpnia 2015 · dodano: 30.08.2015 | Komentarze 6

Poznań - Swarzędz - Wagowo - Wierzyce - Czerniejewo - Marzelewo - Psary Wielkie - Nekielka - Wiktorowo - Kostrzyn - Swarzędz - Poznań

Wyjazd o 7:00, po drodze zgarnąłem brata i pojechaliśmy w stronę Czerniejewa, głównie szlakami rowerowymi. Przed Wierzycami na serwisówce S5 o mało nie potrącił nas pociąg złożony z szosowców od Fogta z Michałem na czele.
W Czerniejewie wspólna fotka, konsumpcja batonika i pogadanka z panem z pałacu na tematy okołorowerowe i zwrócenie nam uwagi, że na teren pałacu rowerem wjeżdżać nie można!? Ruszamy dalej drogą w stronę Wrześni - cel: zobaczyć co zostało po dawnej osadzie Marzelewo. Mówiąc krótko: nic. Co się dało to wywieźli, reszta zarosła. Trochę szkoda, bo podobno fajna miejscówka była.
Wracając zaliczyliśmy część szlaku olenderskigo, który objechałem już kilka lat temu. W Nekielce przy kościele przerwa na popas przy sklepiku i powrót.

Pałac w Czerniejewie
Pałac w Czerniejewie © kamilzeswaja

Kolejny Etixx przetestowany
Kolejny Etixx przetestowany © kamilzeswaja

Kamil | 10:57 poniedziałek, 31 sierpnia 2015 | linkuj Marcin napisz na PW co byś potrzebował, to Ci podam ceny.
z3waza
| 09:08 poniedziałek, 31 sierpnia 2015 | linkuj Z tym etixxem - spoko - informacja to też reklama i nie ma w niej w gruncie nic złego - mi brakuje jeszcze tylko specjalnego cennika dla bikestatowiczów ;)
a co do jazdy o jednym bidonie - to święta racja, samochodem tez można jechać bez oleju w silniku, tylko że nie ma za bardzo czym się chwalić, bo to niezbyt rozważne :)
| 08:31 poniedziałek, 31 sierpnia 2015 | linkuj Z reklamą to za dużo powiedziane, żadnych benefisów z tego tytułu nie mam. Etixx jest ciekawą alternatywą (dostępną tylko w aptekach) dla preparatów wyprodukowanych często nie wiadomo gdzie, a jedyne polskie napisy to nazwa dystrybutora.
Od maja wypróbowałem wszystkie preparaty z gamy prócz suplementów tabletkowych – osobiście preferuje witaminki innego producenta. Jakbym wszystko wrzucał to pół bloga byłoby o Etixxie. Chociaż dlaczego nie mam się dzielić swoimi spostrzeżeniami na temat tych preparatów, myślę, że BS dobrze się do tego nadaje. Wiele osób poszukuje teraz dobrych suplementów, może komuś uda mi się coś doradzić na trafi na moją stronę, tym bardziej, że byłem na szkoleniu i sam na sobie wszystko testuje.
Od sierpnia po dłuższych dystansach stosuje Recovery Shake – chyba jako jedyni na rynku mają taki preparat białkowo-węglowodanowy z witaminami i minerałami. Można przejechać ponad 100 km na jednym bidonie wody (znam takie osoby), ale po co dodatkowo forsować organizm?
| 19:52 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Z tą reklamą to przynajmniej na legalu - i bardzo dobrze, bo krypto to najgorsza postać promocji. Jeśli tak zostanie to nie mam zastrzeżeń :)

Osobiście nie używam takich wynalazków, a do tego najczęściej jeżdżę na czczo. Też się da, ale nie na 100+, jak u Ciebie.
| 19:13 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Etixxa będzie coraz więcej na moim blogu. Jestem odpowiedzialny za promocję tej marki w aptekach. W Swarzędzu schodzi już jak świeże bułeczki.
z3waza
| 19:05 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Reklama Etixxa hehe.
No nie rozjechalibyśmy was - ostrzegaliśmy :) ale nie było czasu rozpoznać kto to :)
Obecny właściciel Czerniejewa lubi rowerzystów - nawet sam czasem się wybiera na wycieczki, jakby akurat był w knajpie to można liczyć na miłe przyjęcie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ispie