Szachty

Sobota, 12 grudnia 2015 · dodano: 12.12.2015 | Komentarze 3

Dzisiaj z samego rana zaliczyłem miejsce trochę zapomniane przez ostatnie lata i nieznane wielu poznaniakom. Na szczęście poznańskie szachty są rekultywowane, spora część ścieżek jest już wyasfaltowanych, ławki są co kawałek, a opuszczone cegielnie dodają uroku temu miejscu.

| 17:22 sobota, 12 grudnia 2015 | linkuj Tylko czekać na zimę, bo mam zamiar wybrać się tam w końcu na spacer. A tak to czasu brakuje, bo rower wygrywa. A tak to nie bywam, bo mam za blisko :)

Bobiko - to południe Poznania, na granicy Dębca i Świerczewa, w okolicach ulicy Leszczyńskiej, a ciągnie się aż za Górczyn. W planach jest zbudowanie tam wieży widokowej podobnej do tej w Mosinie. Czy się uda - zobaczymy. Jest szansa, bo ten projekt wygrał jako jeden z budżetu obywatelskiego.
bobiko
| 17:01 sobota, 12 grudnia 2015 | linkuj Gdzie to doklanie jest ? :)
JPbike
| 15:45 sobota, 12 grudnia 2015 | linkuj Wiesz co, te Szachty to moje podwórko rowerowe (na Wigry 3) z czasów podstawówki ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tobse