Czerniawska Kopa

Niedziela, 22 maja 2016 · dodano: 22.05.2016 | Komentarze 3

Objazd ostatniego z niezaliczonych przez nas odcinków Single Tracków pod Smrkem. Nawrót przez dobrze zanany nam Rapicky Okruh.

Wyjechaliśmy dość wcześnie, bo planowaliśmy po 12:00 zwijać się w kierunku Poznania, zatrzymując się przed Nową Solą na obiad.

Single Track Czerniawska Kopa
Single Track Czerniawska Kopa © kamilzeswaja

Czerniawska Kopa - tablica przy parkingu
Czerniawska Kopa - tablica przy parkingu © kamilzeswaja
Kategoria Góry, Szlaki

bobiko
| 07:33 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj Jak byłem w zeszly weekend to nieźle się wkurwiłem.. wyjechałem obok uzdrowiska i cofnąłem się, bo slyszalem grzmioty - niestety pogoda nam delikatnie nie dopisała :/
| 20:35 niedziela, 22 maja 2016 | linkuj Ależ gdzie tam. Ostrzeżenie o wycinkach jest dopiero przy Starych Kopalniach. A na Lipowej Drodze leżą powalone drzewa.
bobiko
| 19:40 niedziela, 22 maja 2016 | linkuj Skończyli wycinke drzew na szlaku?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla