Critical Mass Berlin

Piątek, 29 lipca 2016 · dodano: 30.07.2016 | Komentarze 1

Czwartek godzina 22:55 dostaje wiadomość od Sławka: "Nie chcesz jutro na masę do Berlina pojechać?". Po dłuższym zastanowieniu zgodziłem się. Udało mi się godzinę szybciej wyjść z pracy, więc czas mieliśmy dobry. Rzutem na taśmę dołączył do nas też Jurek, którego poznańskim rowerzystom nie trzeba przedstawiać.
W Berlinie jesteśmy po 18:00, samochód zostawiamy przy szpitalu psychiatrycznym :) i ruszamy w stronę lotniska Tempelhof.
O 20:00 zjawiamy się na Mariannenplatz, skąd rusza masa. Ludzi mnóstwo spokojnie ok. 4 tys.Trzy razy szukaliśmy siebie na wzajem w tym tłumie na trasie. Atmosfera rewelacyjna, mnóstwo ludzi ze sprzętem muzycznym zamontowanym na rowerach, w powietrzu unosił się zapach palonej maryszki.
Masa kończy się z godzinnym opóźnieniem, czyli o północy. Wracamy. Jest krótko przed 1:00. Zaczyna padać. Przed granicą korek na ponad 10 km, więc objeżdżamy przez Świecko. Dalej znów autostradą. Gdy wjechaliśmy do Poznania zastał nas świt :)
Berlin Checkpoint Charlie
Berlin Checkpoint Charlie © kamilzeswaja

Mariannenplatz - reprezentacja Polski :)