PGN - PWR - PSR

Poniedziałek, 3 lipca 2017 · dodano: 03.07.2017 | Komentarze 5

Pojechałem do pracy rowerem. Po skończonej robocie ruszyłem starą piątką do Gniezna. Jechało się elegancko, bo z wiatrem. W Lednogórze na koło usiadł mi tamtejszy szoson. Skubaniec nie dał się sprowokować, żeby mnie wyprzedził i tak jechał za mną do Gniezna.
Robię sobie zdjęcie na gnieźnieńskim rynku i ruszam 15 do Wrześni, gdzie zrobiłem siebie przerwę na burgera i colę. Do Miłosławia dotarłem krajówką, mając (od Gniezna) wiatr z boku. Zdjęcie browaru i ruszam dalej.
Trasa Miłosław - Poznań przez Środę Wielkopolską pokonałem bocznymi drogami, walcząc z jazdą pod wiatr i miejscami kiepskim asfaltem.

Prawie sto pięćdziesiąt kilometrów po robocie to małe szaleństwo - w tym roku chyba nie uda się tego powtórzyć.

Rynek w Gnieźnie

Rynek w Środzie © kamilzeswaja

Przerwa w Środzie
Przerwa w Środzie © kamilzeswaja

| 20:33 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Ostro przegiąłeś :-)))
JoannaZygmunta
| 09:13 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Dziwne potrawy jadłeś po drodze. Hamburger ze świeczką i zielone lody ;) Muszę spróbować . Dobre? ;)
bobiko
| 09:01 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Wybrałeś odpowiedni moment na takie popracowe wyprawy :)
anka88
| 08:44 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj W pracy musiało Cię nieźle nosić skoro ot tak wykręciłeś taki dystans :)) Nieźle!
| 20:53 poniedziałek, 3 lipca 2017 | linkuj Graty! :)

Szoszon, który nie daje zmian ani nie pozdrawia to nie szoszon - to jedna wielka popierdółka.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tajaj