Szosa ze Zgrupką

Sobota, 8 lipca 2017 · dodano: 08.07.2017 | Komentarze 1

Żona z dzieckiem, teściową, babcią i psem nad morzem. Korzystając z okazji, że mam wolną sobotę, pojechałem na otwarty trening szosowy Zgrupki Luboń.
Miały być dwie grupy: SPORT (mocno, średnia minimum 33-35 km/h) i BAZA (średnia ~30 km/h), a ja pojechałem z zamiarem jazdy w słabszej grupie. Pod Biedronką przy Rondzie Starołęka zebrało się sześć osób, wszyscy chętni na szybsze tempo (prócz mnie :)). Po drodze dołączył do nas jeszcze jeden szoszon w koszulce Zgrupki. Tempo mocne od samego początku, dałem dwie zmiany, później jechałem już z tyłu grupy i czekali za mną na podjazdach :) Ale wszystko z kulturą, bez spiny.

Wcześniej ze Zgrupką byłem na podjazdach na Pożegowej. Dziś trochę za mocne tempo było jak dla mnie. Kiedyś znów z nimi wybiorę, ale jak uzbierają się chętni na BAZĘ.
Dojazd i powrót z Ronda Starołęka w spokojnym tempie, mocno zaniżył średnią :) Zdążyłem także wrócić przed deszczem.

Trasa: Poznań - Rogalinek - Kórnik - Zaniemyśl - Śrem - Manieczki - Mosina  - Rogalinek - Poznań