Kowalskie

Niedziela, 17 września 2017 · dodano: 17.09.2017 | Komentarze 3

Żona korzysta z urlopu macierzyńskiego i znowu wyjechała na tydzień. Niestety ten tydzień już mija. Plany miałem ambitne, chciałem min. przejechać dystans powyżej 150 kilometrów. Niestety nie udało się nic zrealizować, po pierwsze przez pogodę, a po drugie, ktoś poczęstował mnie wirusem. Od poniedziałku ludzi w aptece miałem tyle jakbym coś za darmo rozdawał, a im ktoś był bliżej pierwszego stołu, tym dosadniej prezentował swój kaszel oskrzelowy. Chyba mając nadzieję, że dorzucę jeszcze jakiś syropik za piątaka, których od razu ozdrowi. Nic bardziej mylnego, najczęściej ludzie rozpoczynają terapie jak już jest za późno i swoje trzeba odchorować. Czyli przy infekcjach oskrzelowych 5 - 10 dni.
Zastosowanie niesteroidowych leków przeciwzapalnych, wziewnego sympatykomimetyka i kortykosteroidu w postaci inhalacji pozwoliły mi dzisiaj w spokojnym tempie zrobić sześć dyszek z bratem. Były także odcinki gdzie trochę popracowaliśmy w tempie ok. 35 km/h. Ale na podjazdach brat zdecydowanie mi odchodził, albo starość albo jeszcze się nie wykurowałem.

Trasa: Poznań - Kobylnica - Wierzonka - Karłowice - Kowlaskie - Jerzykowo - Jankowo - Paczkowo - Siekierki - Gowarzewo - Tulce - Poznań

| 21:02 niedziela, 17 września 2017 | linkuj Powinni Wam montować takie szyby, jakie są w co bardziej chronionych bankach. Tyle że z powłoką antywirusową :)
| 20:36 niedziela, 17 września 2017 | linkuj Plusem tego, że siedziałem sam w domu jest nadgonienie paru rzeczy, które miałem zrobić już jakiś czas temu: powieszenie szafki i półki w sypialni, przemalowanie ściany i zamontowanie listwy przyblatowej w kuchni.

Asfalt na trasie Karłowice - Kowlaskie - Jerzykowo jest dość dobry, poza krótkim odcinkiem na zjeździe do tamy, to nie ma co narzekać.

Przy tej ilości wirusów na metr kwadratowy w aptece nie ma szans na niezłapanie jakiegoś dziadostwa w postaci infekcji dróg oddechowych, bo te roznoszą się najszybciej.
| 20:04 niedziela, 17 września 2017 | linkuj Trasę dobrze znam, prócz jednego odcinka, między Karłowicami a Jerzykowem. Da się tam cywilizowanie przejechać szosą?

Zdrówka życzę i lepiej się zabezpiecz na kolejne ataki - "sezon" nadchodzi :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstaw