• Sprzęt Orplan Lucky

Granica

Czwartek, 19 kwietnia 2018 · dodano: 19.04.2018 | Komentarze 3

Kolejny krótki  wypad przed zachodem słońca. Dzisiaj przetestowałem wyznaczanie trasy na moim MIO przez rozrysowanie sobie trasy (pętli) w google maps, wygenerowanie trasy na mapstogpx.com, wrzucenie jej na MioShare i przerzucenie na urządzenie. Niby wszystko działa, ale po odpaleniu nawigacji dostałem komunikat "Cel osiągnięty". Pomogło odjechanie kilkadziesiąt metrów i ponownie włącznie nawigowania.
Za cel obrałem Kościno - wioska przygraniczna w której nigdy nie byłem i jazdę pasem granicznym do przejścia turystycznego Bobolin -Schwennenz.
Namęczyłem się jadąc pasem granicznym kręcąc korbą w kopnym piachu, a momentami czułem się jak w obozie mając po obu stronach płoty z siatki i ambony.

Na wysokości Grambow przy granicy udało mi się sfotografować szynobus BD ze Szczecina:

| 11:12 piątek, 20 kwietnia 2018 | linkuj Bobiko, no można. Metoda, którą opisywałem pokazywał Szajbajk w zeszłym roku. Według mnie jest spoko, bo nie trzeba się nigdzie logować. Najszybciej w MIO jest rozrysować sobie trasę w MioShare i po podłączeniu urządzenia do komputera trasa wgrywa się automatycznie. Tyle, że na MioShare często pokazuje mi się błąd połączenia z serwerem, a ta metoda z google maps i mapstogpx.com jest chyba najszybsza.
Uczę się obsługi nawigacji turystycznych, ale niedługo może dojdę do większej wprawy.
bobiko
| 06:47 piątek, 20 kwietnia 2018 | linkuj Nie byłoby prościej, gdybyś skorzystał z gpsies.com / bikemap.net do rysowania trasy, eksportu do GPX i z poziomu owego Mio Share wrzucić wygenerowany pliczek? ;-)
| 20:19 czwartek, 19 kwietnia 2018 | linkuj Ale genialna ta granica państwa! Oby tylko takie były :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wstaw