• Sprzęt Orplan Lucky

Siadło Dolne

Poniedziałek, 9 lipca 2018 · dodano: 09.07.2018 | Komentarze 2

Wieczorny wypad nad Odrę. Cele były dwa: Siadło Dolne z wyremontowaną przystanią (byłem już tam przed metamorfozą) i wzgórze widokowe przy autostradzie A6. Na ten punkt widokowy czaiłem się już kilka lat. Za każdym razem jadąc autostradą do Szczecina spoglądałem na tą górkę. Po ostatniej rozmowie z Wojtkiem z rowerplus.pl postanowiłem zdobyć wzgórze. Wjechać rowerem się tam nie da, ale można podejść przygotowaną (trochę zarośniętą) ścieżką. Widok, jak widok - na zdjęciach poniżej można zobaczyć. Zapewne w zimie można dostrzec prócz Odry Zachodniej, także Żegalicę, Odrę Wschodnią i zapewne Jezioro Samotne.

Wiało i to nieźle, ale wciąż w pysk...

Dzisiaj rano odwiedziłem polecaną przez Michała w Centrum Szczecina. Kupiłem to co mi poradził, czyli solankę, rogala z makiem i chleb żytnio-razowy. Solanka została już skonsumowana, reszta czeka na jutrzejsze śniadanie.

| 17:22 środa, 11 lipca 2018 | linkuj Na OSM jest zaznaczona ścieżka prowadząca na sam szczyt. W najwyższym punkcie są nawet resztki jakieś starej, małej architektury.
| 20:47 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Każdy punkt widokowy jest wart obejrzenia - ja to lubię. A na ten było jakieś wejście, czy ciąłeś po łące?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwo