Poligon szosowo

Niedziela, 14 października 2018 · dodano: 14.10.2018 | Komentarze 2

Pourlopowy wypad na poligon. A przed urlopem musiałem z młodym posiedzieć w domu bo się pochorował, zresztą żona i ja też okazami zdrowia nie byliśmy. Na całe szczęście przed wyjazdem byliśmy wszyscy w miarę zdrowi :) Ale o tym później.

Dziś było ciepło, choć wiatr trochę przeszkadzał. Mijałem sporo osób na rowerach. W Radojewie na moim ulubionym zjeździe postawiono znak zakazu ruchu dla rowerów. Więc trzeba jechać wypasioną DDRką.

Migawka z urlopu na środkowo-wschodnim wybrzeżu Hiszpanii

Nocowaliśmy w miejscowości Peníscola - gorąco polecam! Warto sobie wygooglować tą miejscowość, bo każdy znajdzie coś dla siebie Jest zamek templariuszy na skale ze starówką ogrodzoną murami, mnóstwo świetnych knajpek gdzie można zjeść świeże owoce morza i wypić lokalne piwo. Dla braci kolarskiej też się coś znajdzie: to jeden z bardziej górzystych rejonów w Hiszpanii. Mają dobre asfalty o małym natężeniu ruchu wijące się po okolicznych górach, a i miłośnicy MTB odnajdą szutrowe ścieżki. Bardzo dużo osób widziałem na elektrycznych góralach - nachylenia na niektórych podjazdach są spore, więc nie ma się co dziwić :)

My mając wypożyczony samochód odwiedziliśmy m.in. Walencję, Valtortrę, Morellę (też polecam!), Cantavieję i Benicassim.