Święto Roweru

Środa, 24 października 2018 · dodano: 24.10.2018 | Komentarze 7

Dzisiaj obchodzimy Międzynarodowe Święto Roweru. Z tej okazji przestało padać, było prawie bezchmurnie i wiało jak cholera.

Czasu miałem niewiele, więc wyskoczyłem na rundę wokół Rusałki, gdzie rozbiłem parę okrążeń na pumptraku. Jak świętować to świętować, dlatego zabrałem Authora. Rower którym byłem kilka razy w górach, nad morzem, objechałem kilka pojezierzy i z oryginału zostało już w nim niewiele części, więc mały spacer dzisiaj się mu należał.

Na ścieżce prowadzącej do plaży przy Jeziorze Rusałka postawiono latarnie, a po drugiej stronie jeziora pojawiły się nowe ławki. Fajnie :)

Poznań zajął 9. miejsce w 4. rankingu miast przyjaznych rowerzystom organizowany przez Rowertour. Rok temu była 18. pozycja. Szczerze nie wiem kto komu co dał, ale mi po Poznaniu jeździ się fatalnie. Oczywiście są pewne wyjątki, np. Wartostrada, coraz liczniejsze samoobsługowe stacje serwisu rowerów, kontrapasy, ale pozostałe wynalazki jeszcze pozostawiają sporo do życzenia, np. ścieżki w Centrum, gdzie mieszkam.

| 21:16 sobota, 27 października 2018 | linkuj O :)

Ja zawsze lubię w soboty kręcić z radiem na uszach, bo najpierw mam Skołowanych, a potem Sumińską :)
| 21:06 sobota, 27 października 2018 | linkuj Skołowanych słuchałem u roboty :) Kiedyś nawet dwa konkursy wygrałem w tej audycji.
| 18:09 sobota, 27 października 2018 | linkuj Dzisiaj w TOK FM była audycja na temat tego rankingu. Warto posłuchać:

| 20:30 środa, 24 października 2018 | linkuj Tomek problem w tym, że ranking Rowertouru jest oparty na ankietach wypełnianych przez urzędy... Poznań: Przyjazne serce miasta (0-3): 3... Ktoś przed wypełnieniem ankiety chyba się nawdychał czerwonej farby użytej do wymalowania tych pseudościeżek w Poznaniu.

Rusałka zyskuje z roku na rok. Nie ma się co dziwić, że są tam tłumy.
| 20:07 środa, 24 października 2018 | linkuj My byliśmy tam na spacerze z psem ze dwa tygodnie temu, w środku tygodnia, około 15. Koszmar, gorzej niż na Krupówkach - biegacze, rowerzyści, trekkingowcy, człowiek na człowieku. Tam warto się chyba pojawiać jedynie rano albo w brzydsze dni :)
| 19:56 środa, 24 października 2018 | linkuj Kiedy ja ostatnio nad Rusałka byłem....nie pamiętam. A kiedyś to co kilka dni, a latem to nawet się kąpałem!!!
| 18:43 środa, 24 października 2018 | linkuj Fajna fota! :)

W Poznaniu się poprawia i chyba o to chodzi w rankingu... Niestety, zanim zostaną zasypane zaszłości po starych czasach, gdy robiło się byle jak, żeby zrobić, sporo wody w Warcie upłynie...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejsza