• Sprzęt Orplan Lucky

Karwowo i Syrenie Stawy

Niedziela, 11 listopada 2018 · dodano: 11.11.2018 | Komentarze 4

Kolejny weekend spędzany w Szczecinie. Zapowiadali lepszą pogodę, ale i tak jak na listopad nie jest źle.
Dzięki wpisom Janusza i Kuby,  zaplanowałem sobie trasę przez nową DDRkę z Warnika do Karwowa i dopiero co oddane do użytku zrewitalizowane Syrenie Stawy.

Karwowo - jezioro

Ruiny kościoła w Karwowie

Syrenie Stawy - jedna z bram

Fundamenty po sanatorium

P.S. 14:00 w Szczecinie leje...

| 21:29 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Aaaa.... widzisz. Coś mi nie pasowało, już wiem co :)
| 21:09 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Bardzo ciekawa trasa Kamil.
| 20:21 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Żebyśmy się dobrze zrozumieli trzy pierwsze zdjęcia pochodzą z Karwowa (przy granicy z Niemcami), a reszta z zespołu przyrodniczo-krajobrazowego Arkonka w Szczecinie (gdzie asfaltu nie uświadczysz).
| 19:30 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Ale fajne miejsce!

Tylko chyba jeszcze widzę szuterek na przedostatniej fotce - tak ma być, czy jeszcze nie skończyli kłaść jedynej słusznej masy? :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chnaw