DPD

Sobota, 16 lutego 2019 · dodano: 16.02.2019 | Komentarze 3

Wstaje rano, a za oknem -4 st.C. Na całe szczęście prognozowana do 9:00 mgła zaczęła wcześniej opadać. Dojazd do pracy wybrałem wariantem bardziej terenowym, czyli przez Maltę, Staw Browarny i Jezioro Swarzędzkie. Powrót (13 st.C!) przez Mechowo, Nadolnik i Wartostradę. Z rzeczy zaobserwowanych po drodze: na Nadolniku zburzono zabytkowy młyn (inwestor dopiął swego) i Trollking miał rację: stonka wylęgła na swych decatlonowych jednośladach.

Prawie miesięczna absencja na BS spowodowana była walką z aptecznymi wirusami, a później (a w zasadzie prawie jednocześnie) z patogenami przywleczonymi przez syna ze żłobka. Po pierwsze takie ryzyko zawodowe (jeszcze czuje, że nie do końca się wykurowałem), a po drugie chyba każde dziecko musi swoje odchorować uczęszczając do placówki opiekuńczo-wychowawczej. Bitwę z mieszanką żłobkowo-aptecznych czynników chorobotwórczych przegraliśmy, ale mam nadzieję, że wojnę wygramy :)

Pozdrower!

| 21:16 wtorek, 19 lutego 2019 | linkuj A mnie właśnie katar dopadł. Siła sugestii? :)
| 22:56 poniedziałek, 18 lutego 2019 | linkuj Dzięki! Na całe szczęście jako kierownik apteki mogę nieco elastycznie podchodzić do swojego grafiku, coś tam popracować w domu i nie brać L4. Teraz mam urlop (planowany) i trochę odpoczniemy od źródeł infekcji :)

Największy wzrost zachorowań jest prognozowany na najbliższe dwa tygodnie. Według mnie to może się nie sprawdzić, bo zmieniła się znacząco pogoda. Jest sucho i dość ciepło, co trochę ograniczy ilość zachorowań. Tak myślę...

Szczepionki to jedno z największych osiągnięć cywilizacyjnych, a ciekawi mnie co antyszczepionkowcy powiedzieli by na wirusa WZW typu B po przebytej planowanej operacji. Zapewne kazali by szczepić wszystko co się rusza...
| 22:03 poniedziałek, 18 lutego 2019 | linkuj Zdrówka dla Was! Dobrze, że choć antyszczepionkowców przystopowali :)

Oj, wolałbym nie mieć racji... A będzie jeszcze gorzej wiosną...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzete