• Sprzęt Orplan Lucky

Pampsee

Wtorek, 19 lutego 2019 · dodano: 19.02.2019 | Komentarze 2

Pampsee - na mapie tego nie znajdziecie. Miejscówka na którą już od dawna maiłem ochotę. Pampsee to miejsce, które zaraz za granicą polsko-niemiecką, w ramach wspólnego projektu dwóch sąsiednich miejscowości Blankensee i Pampow w 2013 roku, było centrum różnych wydarzeń kulturalnych. Charakterystycznymi elementami Pampsee był napis MI KRICHT HIER KEENER MEHR WECH (tutaj tłumaczenie po angielsku) na ułożonym stosie drewna, KunstKiosk oraz tablica Pampsee identyczna jak te przy wjeździe do niemieckich miejscowości.

Po drodze na wysokości brukowanej drogi miedzy Lubieszynem a Bukiem utworzono ścieżkę przypominającą mi te z Kaszubskiej Marszruty. Podobno ma łączyć Lubieszyn z Jeziorem Głębokim.

Pampsee

Opuszczony/remontowany blok w Pampow

Jeden z domów w Pampow zamieszkały przez Polaków

Pałac w Stolcu

W Stolcu skusiła mnie tablica "Świdwie 5 km" i pojechałem w kierunku rezerwatu, bo lubię tam wracać...

...m.in. dla tego widoku.

Tempo spokoje, mam urlop, więc nie muszę się spieszyć, a po drodze mijałem mnóstwo saren i żurawi.
Na koniec mapka ze Stravy, jakby ktoś chciał przeanalizować trasę :P

tanova
| 22:37 niedziela, 24 lutego 2019 | linkuj Miło obejrzeć znajome tereny okiem turysty z Poznania. Pozdrawiam serdecznie!
| 20:54 wtorek, 19 lutego 2019 | linkuj Ładne tereny :) Niemcy w ogóle mają klimat - pamiętam, że wystarczyło przekroczyć granicę na przykład za Świnoujściem i znaleźć się w jakimś takim lepszym rowerowym klimacie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma