• Sprzęt Orplan Lucky

Jezioro Szmaragdowe

Niedziela, 24 lutego 2019 · dodano: 24.02.2019 | Komentarze 3

Koniec urlopu, wróciłem do Pyrlandii. Ale zdążyłem jeszcze rano wyskoczyć na rower. Rano, czyli 7:00... Niestety innej opcji nie było. Jak wyjechałem było poniżej zera, a na finiszu był jeden stopień.

Są takie miejsca w Szczecinie do których lubię wracać. Jedna z takich miejscówek to Jezioro Szmaragdowe na skraju Puszczy Bukowej. Jezioro powstało w wyrobisku dawnej kopalni przez gwałtowny wlew wód gruntowych. w 1925 roku. Na dnie jeziora nadal znajdują się górnicze narzędzia i maszyny. Samo jezioro najlepiej prezentuje się w słoneczne, letnie południe, kiedy to widać turkusowy kolor wody.

Jezioro Szmaragdowe

Z pieszych wycieczek po Szczecinie wrzucę dwie fotki:

Na Jasnych Błoniach zaczęły kwitnąć krokusy. Idzie wiosna!

Dźwigozaury na Łasztownii zyskały stałą iluinację. Przedtem podświetlano je tylko okazjonalnie (od 2017 roku), np. na Finał Regat The Tall Ships’ Races.

| 21:53 poniedziałek, 25 lutego 2019 | linkuj "Przycisk żądania otwarcia rogatki" - piękna nowo-(staro?)-mowa :)

Super miejscówki. A pierwszą aż chce się nawiedzić.
bobiko
| 07:25 poniedziałek, 25 lutego 2019 | linkuj To otstatnie zdjęcie bomba :) dzieki za dosć ciekawą relację
domino83
| 21:56 niedziela, 24 lutego 2019 | linkuj Interesujące miejsce oraz ciekawa fotorelacja.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aoree