Dziewicza, psy i pana

Niedziela, 24 marca 2019 · dodano: 24.03.2019 | Komentarze 4

Ten wpis równie dobrze mógłby być zatytułowany "Dawno...". Dawno psy mnie nie goniły jak jadę na rowerze, dawno nie wjeżdżałem na Dziewiczą Górę od strony Dziewiczej Bazy, dawno nie złapałem pany. Dzisiaj w ciągu 15 minut nadrobiłem zaległości: w Czerwonaku goniły mnie dwa psy, na Dziewiczą wjechałem tak jak zwykle zjeżdżam, a podczas zjazdu na szutrówce przy prawie 50 km/h złapałem gumę... Łatanie dętki z bezklejowymi łatkami poszło w miarę sprawnie, niestety nie mogłem ułożyć opony i biła mi. Pomogła dopiero wizyta na stacji i pompowanie kompresorem.

Mimo wszystko wyjazd udany. A nie wspomniałem, że wyjechałem o 6:20.

| 15:45 sobota, 30 marca 2019 | linkuj Psy nie były w radiowozie :) Ale w swoim życiu na rowerze uciekałem już przed: policyjnymi, straży miejskiej i wojskowymi.
rolnik90
| 13:47 środa, 27 marca 2019 | linkuj Czy te psy były w radiowozie? :-)
| 17:31 poniedziałek, 25 marca 2019 | linkuj Jakbym później wstał to bym nie pojeździł... W Superiorze miałem dętki Schwalbe Extra Light - wymieniłem je na normalne Conti, bo łapałem za często kapcie. Opony też są Schwalbe jakieś light i też chyba będą wymienione na Conti RK, albo coś podobnego, bo waga to nie wszystko. Z resztą chyba w zeszłym roku szutrówkę na Dziewiczą wyłożono jakimiś ostrymi kamyczkami, więc to było do przewidzenia.
| 21:58 niedziela, 24 marca 2019 | linkuj Czyli: kto rano wstaje, temu pan (tu wstawić odpowiednią personifikację wyznania) panę daję.

Takie pieski powinny być tam na zamówienie dla miłośników zdobywania KOM-ów :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stawy