Strzeszynek wieczorem

Poniedziałek, 10 czerwca 2019 · dodano: 10.06.2019 | Komentarze 2

Pełna runda wokół Jeziora Strzeszyńskiego i Rusałki. Mapki nie ma bo chyba nie wyłączyłem wczoraj Mio po jeździe i mi się rozładował. Za to przed stadniną na Biskupińskiej wyprzedziło mnie dwóch gości na rowerach w koszulkach do biegania szerokich portkach i trampkach (ja ich wyprzedziłem przy Rusałce), jechali coś koło 30 km/h (nie XTRy napędzają rowery :P), ale prowadzil coś koło 200 m. Potem zostawiłem ich daleko z tyłu i przypomniał mi się motyw znaleziony ostatnio w internetach przez moją żonę:

Nad Rusłaką oddano do użytku nowy pomost.

ekarol
| 05:44 wtorek, 11 czerwca 2019 | linkuj Muszę jakiegoś wieczora obczaić ten nowy pomost. Rusałka zmienia się z roku na rok coraz bardziej.
| 21:51 poniedziałek, 10 czerwca 2019 | linkuj Hehe, z tych motywów to polecam Rage Against The Machine - Killing in the name. Ten refren na metalowych prywatkach był zawsze śpiewany w wersji "gdzie podziała się ciocia" :)

Fajne focisze, jak i pościgi. To motywuje :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa uzlat