Stęszew

Sobota, 15 czerwca 2019 · dodano: 15.06.2019 | Komentarze 3

Kolejny poranny wypad z cyklu "Z rynkiem w tle". Tym razem padło na Stęszew, nie wiem dlaczego ale na Rynku w tej miejscowości byłem pierwszy raz (z resztą na Rynku w Śremie też byłem po raz pierwszy dwa tygodnie temu). Wyjazd 6:30, wiatr zmienny, głównie ze wschodu. Jak wyjeżdżałem były już 22 st. C. Z wiatrem jechałem w zasadzie tylko na odcinku Mosina - Stęszew.

| 20:24 sobota, 15 czerwca 2019 | linkuj Więc już wiesz, skąd nazwa :)

Fakt, otwierają chyba o dziesiątej. Warto zaplanować sobie muzeumstopa gdzieś koło tej godziny. Choćby po to, żeby się wpisać do księgi gości :)
| 20:08 sobota, 15 czerwca 2019 | linkuj A faktycznie wyszedł taki niedorobiony kondom z wypustką.

Widziałem Twój wpis ze stęszewskiego muzeum, ale myślę, że o 7:50 w niedzielę nikogo bym tam nie zastał.
| 19:47 sobota, 15 czerwca 2019 | linkuj Tym samym wykonałeś "kondominium", gratuluję :)

Rynek z Stęszewie prezentuje się dość skromnie, ale mogłeś zapukać do drzwi tamtejszego muzeum (to ten w części drewniany budynek) - pracują tam przemili ludzie z regionalną pasją.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obled