Obiecanki macanki

Wtorek, 16 lipca 2019 · dodano: 16.07.2019 | Komentarze 1

Dojazd do pracy i powrót podobnym wariantem jak wczoraj tyle, że na szosie. Rano pojechałem fragmentem Lechickiej (bo mogłem i przeżyłem), a wracając (oprócz nieustannej walki z wiatrem) zmierzyłem się z wierzenickim podjazdem na blacie.

Trochę się cieszę, że wiało nie tylko w trakcie mojego urlopu :P Od jutra ma się pogoda poprawiać. Fajnie, bo mamy plany weselne na ten weekend.

Teraz trochę info z branży farmaceutycznej. Zapewne słyszeliście komunikaty MZ, że brakujące od dwóch miesięcy leki (kilkaset pozycji) są już dostępne. Po części jest to prawda, pojedyncze opakowania można upolować w hurtowniach,  ale i tak to nie rozwiązuje problemu większości deficytów jak nie było tak nie ma. Na infolinii MZ nikt nie odbiera, z resztą nie wiem co by mieli powiedzieć niż to co można znaleźć na stronie ktomalek.pl, którą polecam, bo działa dobrze i można szukane leki w aptekach podpiętych pod OSOZ (czyli większość).