DPD

Środa, 24 lipca 2019 · dodano: 24.07.2019 | Komentarze 3

Szybki dojazd i powrót z pracy. Kilka razy wspominałem o nowej DDRce w Koziegłowach, ale nigdy nie wrzuciłem zdjęcia, więc nadrabiam zaległość. Mnóstwo piachu leży jeszcze na tym drogowym przybytku, ekipy budowlanej już nie ma, oznakowanie jest. Myślę, że do zimy posprzątają...

W niedzielę z synem ćwiczyliśmy jeżdżenie na rowerku biegowym. Jak na pierwszy raz poszło całkiem nieźle. Godzina jazdy, w trakcie której młody zrobił kilka kółek na Placu Wolności i okrążył Stary Rynek (sam chciał tam iść). Po godzinie musiałem za nim biec. Kolejne próby w przyszłym tygodniu. Kellys Kite 12 Race podobał mi się już kilka lat temu, jako jeden z nielicznych wygląda jak prawdziwy rower, a nie jak jakaś zabawka. Syn dostał rowerek na roczek, bo importer podniósł znacznie ceny (ja zapłaciłem 320 zł, a teraz ten sam model kosztuje katalogowo 529 zł), więc szukałem modelu jeszcze po starych cenach. Kross wypuścił na ten rok podobny odpychacz w dużo niższej cenie. Po półtora roku oczekiwania i próbach jazdy w domu, młody dorósł i teraz sam może śmigać.

Kilka moich spostrzeżeń dotyczących rowerków biegowych. Jeśli ktoś chce wsadzić młodsze dziecko niż 2,5 roku na taką maszynę, to proponuję zakup mniejszego i lżejszego rowerka z blokadą skrętu kierownicy, np. Punky LR M. Niby odpowiednim wiekiem na przesiadkę z biegówki na rower z pedałami jest wiek 4-6 lat. Nie pamiętam kiedy ja jeździłem już sam na moim Romecie Smyku, ale jak szedłem do zerówki, to jeździłem już na pewno.

| 20:43 piątek, 26 lipca 2019 | linkuj :)

Skoro taki wypas to lepiej nie ryzykuj, bo jak się pojawią opcje z pedałami na wiek przedszkole+ to będziesz musiał sporo nadgodzin wziąć :)
| 22:29 czwartek, 25 lipca 2019 | linkuj Early Rider Road Runner - to ten rowerek biegowy z barankiem. Tyle, że ma większe koła (14 cali) i jest przeznaczony dla dzieci w wieku 3-5 lat. Jest mega wypasiony: cieniowane aluminium, karbonowa sztyca, łożyska maszynowe, mostek ahead i waży tylko 3,6 kg. Według mnie trochę przekombinowany, ale jak ktoś ma pro-szosowych rodziców, to czemu nie. Mleczaki po paru latach są wymienne :P
| 22:14 czwartek, 25 lipca 2019 | linkuj Spoko ten sprzęt wygląda, ale tak jak rozmawialiśmy - opcja z barankiem będzie bardziej pro :) A na poważnie - super, że młody już czuje zew!

Ta kostka w Kozich jest nierówna już chwilę po powstaniu... :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amion