DPD

Czwartek, 8 sierpnia 2019 · dodano: 08.08.2019 | Komentarze 5

Kolejny dzień dojazdu do pracy rowerem i znów udało mi się zdążyć przed ulewą.
A co do deszczu, to żona dziś w swoim sklepie dostała dostawę austriackich damskich parasoli parasoli ważące zaledwie 99 g. Gdybym był kobietą, to kupiłbym sobie taki :P, tym bardziej, że na upartego parasolka mieści się w kieszeni.

Wracałem przez Wierzonkę, Mielno i Koziegłowy, w oddali widziałem, że miejscami już pada, ale wiatr za bardzo nie przeszkadzał, więc jechało się przyjemnie. W Poznaniu byłem już po zmroku.

| 19:55 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj Różowe mamy model Carbonsteel Mini Slim Uni :), czyli takie płaskie do damskiej torebki - 192 g.
Jurek57
| 18:42 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj raczej konstrukcyjna ! Bo stal węglowa chociaż twarda jest zawsze krucha !
Czy są może różowe ? :-)
| 21:37 czwartek, 8 sierpnia 2019 | linkuj A widzisz, a ja jechałem :) Da się. Właśnie z rossmanowym wynalazkiem, który starczył dokładnie na jeden raz. Kilkanaście PLN, a dupę ratował :)
| 21:28 czwartek, 8 sierpnia 2019 | linkuj W życiu nie jeździłem z parasolem na rowerze. Ty stówy byś nie dał, ale najlepiej sprzedają się nam parasole w przedziale 130-180 zł ze stali węglowej testowane w tunelu aerodynamicznym BMW. Może to być hit na jesień, jak ktoś miał już jednorazowy parasol z rossssssssssmana za 20 zł.
| 21:18 czwartek, 8 sierpnia 2019 | linkuj W sumie na rower takie coś by się przydało. Ale stówy bym nie wydał, nawet za damską :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obled