Tour de Kowalskie solo

Poniedziałek, 11 listopada 2019 · dodano: 11.11.2019 | Komentarze 3

W planach miałem wybrać się na III Rajd Niepodległościowy do Swarzędza. Ale jak to było ostatnio u mnie plany musiałem rano zmienić. Po zjedzeniu rogala i zakończeniu tradycyjnej świętomarcińskiej parady ruszyłem na swoją standardową pętle wokół Zbiornika Kowalskie. Z Centrum wyjechać nie było łatwo, wszystko zakorkowane. Później jechało się nawet przyjemnie, wiatr praktycznie nie był odczuwalny, tyle, że jak wracałem to miejscami zbierały się mgły, a temperatura spadła do 3 st. C. No cóż po 16 zachodzi już słońce, więc cudów nie można oczekiwać. Za to się nie spieszyłem, bo coś robiłem sobie w kolano i żeby nie pogorszyć sytuacji nie szarżowałem.

W czwartek dotarła do mnie niespodziana wiadomość: miesięcznik Rowertour od stycznia nie będzie już wydawany! Nie będzie też styczniowej gali... Nie czekając pobiegłem kupić przedostatni, listopadowy numer gazetki.

| 21:19 poniedziałek, 11 listopada 2019 | linkuj No to mnie zabiłeś tą informacją :/ To jedyna rowerowa gazeta, którą się dało czytać bez zatrudniania tłumacza z języka "pro" na nasze... Szkoda wielka, ale skoro tylko wygaszają, to jest nadzieja, że kiedyś wrócą.

Mam roczniki z co najmniej dwóch ostatnich lat. Oby jednak były kolejne.
| 19:41 poniedziałek, 11 listopada 2019 | linkuj W każdy pierwszy czwartek miesiąca w Radiu Poznań jest audycja z redaktorami z Rowertouru. Ostatnio podali, że wydawnictwo postanowiło, że po jedenastu latach wygaszają to czasopismo. Szkoda.
| 19:23 poniedziałek, 11 listopada 2019 | linkuj O cholera, a wiesz co też się stało że Rowertour zdechł?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iepob