Kórnik z Tomkiem

Sobota, 23 listopada 2019 · dodano: 23.11.2019 | Komentarze 1

9. kwietnia podczas niespodziewanego spotkania z Tomkiem pod Dziewiczą Górą umówiliśmy się wstępnie na wspólne kręcenie szosą jesienią. Jesień zaraz odejdzie do przeszłości, więc korzystając z wolego przedpołudnia zaproponowałem wspólny wypad. Ja myślałem o wypadzie na MTB, a Tomek, na to, że jedzie na szosie, więc zostaliśmy przy szosach :)

Umówiliśmy się na stacji benzynowej, skąd ruszyliśmy na podbój rubieży Kórnika. Drogę przez Rogalin, Mieczewo i Czołowo mieliśmy z wiatrem w pysk, ale tego się spodziewaliśmy. Po drodze były pogadanki o tym i o tamtym. Starałem się utrzymać tempa, a Tomek czekał na mnie tylko na podjazdach.

Wracaliśmy przez Daszewice w większości z wiatrem, aż poniósł mnie melanż wiatr tak, że bym wylądował w bagażniku Peugeota Partnera – na całe szczęście hamulce mam sprawne. Było na tyle zimno, że w Lasku Dębińskim padło mi MIO, więc ślad z GPS mi się urwał.

Dzięki za wspólną jazdę!

Po dotarciu do domu wybrałem się z synem do Zespołu Szkół Komunikacji na wystawę modeli kolejowych. Można było podziwiać na przykład powstawanie modelu promu kolejowego niemieckiej produkcji z lat trzydziestych, który potem służył w okolicach Neapolu.