Dziewicza Góra

Niedziela, 12 stycznia 2020 · dodano: 12.01.2020 | Komentarze 3

Jak niedziela i czasu mam mało to tradycyjnie jadę na Dziewiczą Górę. Dzisiaj z góry zjeżdżałem nietypowo, bo żółtym szlakiem. Następną ładną niedzielę wybiorę się z synem na rekonesans wszystkich pieszych szlaków wokół Dziewiczej. Mamy turystyczne nosidło Deutera, więc wszycy powinni być zadowoleni.

Remont pokoju idzie pełną parą. W przyszłym tygodniu biorę dwa dni wolnego, żeby z grubsza zakończyć temat i odgruzować chatę z kartonów i zabawek młodego. Przez co w tygodniu raczej nie pokręcę korbą.

| 13:31 poniedziałek, 13 stycznia 2020 | linkuj Hehe, dobra, to jesteśmy wstępnie umówieni na najbliższe lata :)
| 22:59 niedziela, 12 stycznia 2020 | linkuj Nie odpuszczę Tobie w tym roku Dziewiczej Góry. Zgadamy się w jakąś wolną niedzielę i pojedziemy zaliczyć górkę i pokręcić trochę po Puszczy Zielonka.

Potem zostanie już nam tylko Kobyla Góra (najwyższy szczyt w WLKP), ale to już chyba w 2021, albo 2022, albo później :)
| 20:58 niedziela, 12 stycznia 2020 | linkuj U mnie plan na 2020 - w końcu znaleźć czas i podjechać na tę cholerną Dziewiczą :)

Zwiedzaj, zwiedzaj, jeszcze trochę i zostaniesz oficjalnym przewodnikiem po tych rejonach :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uzoga