Tour de Kowalskie solo

Niedziela, 9 lutego 2020 · dodano: 09.02.2020 | Komentarze 5

Pierwsza szosa w tym roku i moja standardowa "pińćdziesiątka" wokół Jeziora Kowalskiego. Wiatr momentami przeszkadzał, ale temperatura była nader wysoka jak na luty. Między Jerzykowem a Kowalskim położono nowy asfalt, był to najgorszy odcinek na szosę, więc zmiana zdecydowanie na plus.

| 21:04 poniedziałek, 10 lutego 2020 | linkuj Za dużo zachodu na takie zimy jak ta aktualna :)
bobiko
| 06:53 poniedziałek, 10 lutego 2020 | linkuj eee ... to sie na zimę zmienia pedały na SPD i szuka sie butów zimowych ;P
| 21:09 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Ja znam inny problem - ochraniacze w takim Deca są robione głównie na SPD. A że tam kupuję pierdoły rowerowe najczęściej, to tracą klienta w istotnym segmencie :)
| 17:02 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Są tacy co jeszcze sezonu nie zaczęli! Ha ha.

Ja w zimie wole jednak górala z platformami. Po pierwsze syf na drogach, a po drugie w butach SDP-SL są bardzo cienkie podeszwy, więc jest zimno w stopy mimo zastosowania ochraniaczy.
| 16:15 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Cenne info - dzięki.

Pierwsza szosa dopiero? O motyla noga :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atorz