• Sprzęt Orplan Lucky

Rower wodny w Szczecinie

Sobota, 20 czerwca 2020 · dodano: 20.06.2020 | Komentarze 2

Jedyny wyjazdowy weekend w czerwcu i musi padać... Okrążyłem Jezioro Słoneczne i Cmentarz Centralny, a przy okazji odkryłem wypasiony sklep rowerowy przy Europejskiej.  Jak potem sprawdziłem dzialeja dopiero tydzień. O dziwo mają Jeszce rowery na stanie. Jak ostatnio rozmawiałem ze znajomym prowadzącym sklep rowerowy to na stoku został mu jeden rower. Tym to raczej nie grozi bo nie ma dostępnych na rynku rowerów w przedziale 2000-5000 zł. A serwisy są teraz zawalone przeglądami gwarancyjnymi rowerków covidowych i tych co po dziesięciu latach wyciągneli z piwincy rowery i są zdziwnieni, że jednak nie wszystko działa.

| 19:50 sobota, 20 czerwca 2020 | linkuj Rowery covidowe hehe....
| 18:41 sobota, 20 czerwca 2020 | linkuj Wszystko co napisałeś z serwisowaniem i dostępnością rowerów to prawda - niestety. Wcale mnie nie cieszy ani jedno, ani drugie - im więcej nieuświadomionych życiowo rowerzystów (a ja już widuję ich o wiele więcej niż rok temu) na drogach, tym więcej złej opinii o nas, ogarniętych.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd