Rawicko-dolnośląska setka

Poniedziałek, 7 września 2020 · dodano: 07.09.2020 | Komentarze 2

Dzień wolnego wykorzystałem na wypad w rejony w których rowerem mnie jeszcze nie było. Lubię nowe drogi ekspresowe, bo w ciągu godziny można teleportować się ponad sto kilometrów od domu. Dzisiaj za cel obrałem Bojanowo. Samochód zostawiłem pod kościołem i pojechałem w stronę Rawicza, po drodze olewając DDRkę. Zatrzymałem się chwilę w Izbicach, jest tam kilka opuszczonych budynków, ale w szosowych SDPkach nie uprawiam URBEXu, więc po zrobieniu zdjęć pojechałem dalej. W Rawiczu sporo remontów: ulica Adama Olbrachta Przyjmy-Przyjemskiego, Rynek i przejazd kolejowy w kierunku Masłowa.  Później była jazda po małych dolnośląskich górkach.

Na końcówce wypadu wykręciłem nawet dziewiąty czas na segmencie Stravy. Jak to się stało, nie wiem...

Rynek w Bojanowie

Deptak w Rawiczu
Deptak w Rawiczu © kamilzeswaja

Obecnie jest tam zielarnia
Obecnie jest tam zielarnia © kamilzeswaja

Fontanna z niedźwiedziem (Rawicz)