Puszcza Zielonka

Niedziela, 20 września 2020 · dodano: 20.09.2020 | Komentarze 2

W dzisiejszych planach było gminobranie z przyczepką plus kilka atrakcji po drodze, ale syn się zbuntował i pojechał z moją pierwszą żoną na wycieczkę zabytkowym tramwajem.
Nie pozostało mi nic innego niż zapuścić się z rowerem głęboko w Puszczę Zielonka. W lesie mnóstwo grzybiarzy i miejscami sporo piachu. Pojechałem Dużym Pierścieniem rowerowym do Dąbrówki Kościelnej, skąd skierowałem się do Dzwonowa Leśnego, gdzie za dzieciaka mieszkał mój kolega z liceum. Ta osada leśna zawsze mnie intryguje, bo w sumie dojazdu dobrego tam nie ma, do sklepu jest daleko, a w śnieżnych zimach zapewne odcinana jest od świata. W Głęboczku zatrzymałem się przy opuszczonym domu na skarpie jeziora. Jego stan się pogorszył w stosunku do tego co zastałem parę lat temu. Podobno posiadłość należy do Lasów Państwowych, ogrodzili teren siatką, ale została zerwana. Szkoda, bo za jakiś czas budynek się zapewne zawali.  Między Kamińskiem a Potasze wyprzedziło mnie dwóch gravelowców, mieli niezłe tempo, bo ich nie dogoniłem.

Puszcza Zielonka

Dąbrówka Kościelna
Dąbrówka Kościelna © kamilzeswaja

Dzwonowo Leśne
Dzwonowo Leśne © kamilzeswaja

Opuszczony dom w Głęboczku
Opuszczony dom w Głęboczku © kamilzeswaja

Kategoria >50, Puszcza Zielonka

| 21:29 niedziela, 20 września 2020 | linkuj Ja Zielonki kompletnie nie znam, ale - jak po raz kolejny widzę - to błąd. A takie zadupia typu Dzwonowo nie tylko zachęcają, ale wręcz zmuszają do odwiedzin :)

Mega dobry wpis.
| 20:31 niedziela, 20 września 2020 | linkuj Wszystkie miejscówki znam. Na dowód powiem, że ten dąb rośnie na drodze z Czernic do Uroczyska Maruszka. Dzwonowo Leśne też mnie intryguje i zawsze jak tam przejeżdżam rozmyslam jak też ludziom się tam mieszka. Piękna Puszcza Zielonka.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw