DPD

Poniedziałek, 12 października 2020 · dodano: 12.10.2020 | Komentarze 1

Prognozy pogody na dzisiejszy dzień były różne, ale zaufałem tej googlowskiej, że nie będzie padać. Rano mgła i zimno (6 st.C). Wybrałem trasę koło Wyborowej i przed Mechowem stwierdziłem, że koleżanka będzie w aptece przede mną, a ja pojadę jeszcze na około przez Wierzenicę robiąc więcej kilometrów przez las. Jak się chwilę później okazało przejazd kolejowy w Kobylnicy był zamknięty i współpracowniczka stała w korku na światłach, a ja ją wyprzedziłem. Apteka została otwarta przeze mnie o 7:59 :P

Przez następne dni ma padać, więc jest opcja kolejnej pauzy rowerowej.

Wracałem przy słonecznej pogodzie kierując się żółtym szlakiem pieszym Kobylnica - Dziewicza Góra. Powalone drzewa jak leżały tak leżą.

Wygrałem kolejny konkurs na relację z wyprawy rowerowej. Tym razem organizowany Stowarzyszenie Dolnośląska Kraina Rowerowa. Opisałem marcowy wypad do Zachodniej Doliny Baryczy z przyczepką. Relacja trafiła na stronę internetową i na Facebooka, a ja zgarnąłem kolejne gadżety rowerowe, tym razem dla całej rodziny.