Tour de Kowalskie

Sobota, 17 października 2020 · dodano: 17.10.2020 | Komentarze 3

Poobiedni wyjazd dookoła zbiornika Kowaskie. Pogodowo niby spoko, ale temperatura dość szybko się obniżała, jak wyjeżdżałem było niby 9 st.C, a ja byłem w Jerzykowie to spadła do nieco ponad 7 st.C., trochę wiało, ale dało się przeżyć. W sumie po drodze nic szczególnego się nie wydarzyło, no prawie. Za Uzarzewem strąbił mnie gości gościu w passacie (PGN), że nie jadę poboczem. Po drodze spotkałem patrol policji łapiący bezmaseczkowców, a między Bugajem a Jerzykowem nawet trochę pokropiło. O rekordach zakażeń nie chce mi się wspominać, bo po co mam się drenować, że znowu będę miał masakrę w robocie w przyszłym tygodniu.

| 19:50 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Hehe :) To jak już o nim wiesz, to mała korekta, doczytałem - nie zlikwidowano, tylko Strava nagle zmieniła wszystkich jako niedostępnych. Jak chcesz widzieć innych, musisz w ustawieniach prywatności zmienić widoczność u siebie.
| 18:48 wtorek, 20 października 2020 | linkuj W sumie o Flybys dowiedziałem się jak go zlikwidowali :)
| 21:03 sobota, 17 października 2020 | linkuj Faktycznie, trasa niemal jak u mnie, tylko mniej miasta, więc zazdro :)

Na tym poboczu, którym nie jechałeś, dziś spędziłem kilka minut obserwując sarny :)

Znów bym Cię poznał tylko po kasku :) A przy okazji - czy mi się wydaje, czy Strava zlikwidowała Flybys?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zezca