Konin nocą

Niedziela, 29 listopada 2020 · dodano: 30.11.2020 | Komentarze 2

Wpis z cyklu "Jak do tego doszło nie wiem", albo "Nie pytaj o Polskę". W niedzielę późnym wieczorem musiałem być w Koninie, a że miałem ponad godzinę czasu do dyspozycji, to odświeżyłem swoje konto na Nexbike i okazało się, że mam 19 zł do wykorzystania. Zainstalowałem aplikację i pojeździłem rowerem po mieście. Jak to bywa z rowerami z wypożyczalni nie obyło się bez problemów. Najpierw sztyca zjeżdżała mi w dół, a później przerzutki odmówiły współpracy. Pokręciłem się po centrum (zdjęcie Konińskiego Słupa Drogowego wyszło niewyraźne, więc nie wrzucam), potem przekroczyłem Wartę i udałem się nad kanał Ulgi zobaczyć Most Żelazny z różnych stron. W Czarkowie zawróciłem i po zrobieniu zdjęć w parku w którym w zeszłym roku zdemolowano fontannę z rzeźbą konia udałem się w kierunku szpitala, gdzie miałem samochód. Na koniec w Parku im. Fryderyka Chopina słyszałem różne odgłosy zwierząt, jak później sprawdziłem jest tam mini ZOO, a po ciemku nie było nic widać.

To nie pierwsze moje rowerowe zwiedzanie Konina, byłem już tam w trakcie wypadu do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.

Zdjęcie z koniem

Klasztor
oo. Franciszkanów w Koninie
Klasztor oo. Franciszkanów w Koninie © kamilzeswaja

| 22:24 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj Kiedyś bywałem w Koninie dość często, ale to było jakieś piętnaście lat temu. Jak widzę mało co się zmienia - specyficzny, ale sympatyczny klimat. Jakby dwa miasteczka w jednym, oddzielone rzeką. I to mini ZOO w parku ma już swoją historię, fajnie, że się ostało.

Fajnie, że przypadkowo zafundowałeś nam miłe zwiedzanko. Foty mostu świetne :)
| 20:42 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj W tym roku byłem pierwszy raz w życiu pozwiedzać Konin pieszo i przyznam, że to całkiem urocze miasto.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oispi