Do księgowej na około

Wtorek, 8 grudnia 2020 · dodano: 08.12.2020 | Komentarze 1

Żona wysłała mnie do księgowej z papierami, więc stwierdziłem, że po co mam iść skoro mogę jechać... na około przez Wartostradę i Cytadelę.

Co do wczorajszego laczka. problem chyba nie tkwi w przecięciu opony, bo powietrze mi znowu zeszło w szosie. Sześć lat bez laczka, więc opony idą na śmietnik, chyba kupię Vittoria Zaffiro. A w Authorze zauważyłem luz w tylnej piaście, spróbuję skręcić ośkę, jak się nie uda wtedy serwis, ewentualnie nowe koło.

| 23:18 wtorek, 8 grudnia 2020 | linkuj A patrzyłeś, w którym miejscu zeszło? Bo przecięta opona bywa bezlitosna - póki jej nie zakopiesz na zawsze (jak wampira), będzie się mścić małymi przebiciami, kumulując piasek i inny szajs w miejscu przecięcia.

Vittorię (drut) kiedyś miałem, zawiodłem się, jakiś guz się pojawił i miałem masaż podczas jazdy, A potem pękła. Od jakiegoś czasu inwestuję w zwijanki i to się o wiele bardziej opłaca. Wydajesz plus minus stówę i na jakiś czas spokój :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa