Puszcza Zielonka - osada Ludwikowo

Niedziela, 10 stycznia 2021 · dodano: 10.01.2021 | Komentarze 4

Po sylwestrowym upadku na kolanie jest jeszcze siniak i strup, nadgarstek pobolewa, więc nie ma co szaleć na rowerze.
Co do trasy, to dzisiaj obrałem podobną drogę jak w Nowy Rok, tyle, że w wersji skróconej, z nawrotką w Ludwikowie, gdzie znajduje się duży leśny parking i pole biwakowe z dostępem do wody. Przechwaliłem trochę Kendy z wkładką antyprzebiciową, które mam założone w Authorze - w piątek zauważyłem laczka w tylnym kole. Łatka wystarczyła. Najwidoczniej jadąc ostatnio szlakami pieszymi w Zielonce gdzieś musiałem natrafić na kolec. Z resztą o mały włos znowu zaliczyłbym glebę na tym samym skrzyżowaniu co w Sylwestra.

Dzisiaj mijałem sporo rowerzystów, choć warun był niesprzyjający kręceniu korbą - asfalty mokre, a poza nimi miejscami sporo błota. W Koziegłowach nawet trafiłem na mżawkę. W lesie można natknąć się na resztki śniegu, z których można nawet ulepić bałwana.

Maruszka

W drodze do Ludwikowa

W podsumowaniu 2020 roku pisałem o planowanych zmianach sprzętowych - ja cię gravele, to już się dzieje!

Chyba byłem wyjątkowo grzeczny, bo Gwiazdor znowu do mnie przyszedł
Chyba byłem wyjątkowo grzeczny, bo Gwiazdor znowu do mnie przyszedł © kamilzeswaja

Kategoria Puszcza Zielonka

| 23:07 niedziela, 10 stycznia 2021 | linkuj Na razie Author i Superior są zawalone błotem aż po jarzma sztyc. Na tego przyjdzie czas.
| 22:43 niedziela, 10 stycznia 2021 | linkuj Coś, co ma opony szersze niż 25 musi być upierdzielone, sorry :) Więc czekam :)

Bardzo fajna witryna :)
| 22:32 niedziela, 10 stycznia 2021 | linkuj Test będzie, jak nie będzie tego białego syfu z nieba i z piaskarek. Szkoda mi zaraz upierdzielić takiego "białego kruka", a zwłaszcza w czasach kiedy żeby kupić rower trzeba się zapisać, a i tak nie wiadomo czy się w ogóle wyprodukuje. Co nie zmienia faktu, że GRX "wjechał na salony".

Na zdjęciu widać połowę witryn z książkami.
| 22:18 niedziela, 10 stycznia 2021 | linkuj O kurde, gratulacje. Grzeczny musiałeś być nad wyraz :) Kiedy testy?

Będę zboczeńcem i pogratuluję szafy z książkami :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zasem