• Temperatura -3.0°C

Biedrusko

Niedziela, 31 stycznia 2021 · dodano: 31.01.2021 | Komentarze 1

Poranny wypad na północ od Poznania. Mroźno, ale w miarę sucho. W Poznaniu DDRki odśnieżone, tak samo droga do Biedruska. O czym nie mogę powiedzieć o pozostałych drogach dla rowerów. Wykorzystałem ten fakt i jechałem drogą, oczywiście zostałem strąbiony, jak śmiałem opuścić DDRkę Na Głównej był syf na DDRce, ale wiadomo, że Główna to nie Poznań, to stan umysłu...

Mam nadzieję, że kolejny rok się nie przyda to składowisko
Mam nadzieję, że kolejny rok się nie przyda to składowisko © kamilzeswaja

DDRka do Biedruska wprzygotwana na zimę
DDRka do Biedruska wprzygotwana na zimę © kamilzeswaja

Warta w Biedrusku
Warta w Biedrusku © kamilzeswaja

DDRka przed i za Owińskami wyglądała tak.
DDRka przed i za Owińskami wyglądała tak. © kamilzeswaja

Gorszą pogodę wykorzystuję na "zbrojenie się" na wiosnę. Część zamówień już przyjechała. Pół wypłaty zostawiłem w rowerowych... Ale za to będzie coś od Fizika, Tufo, Jack Pack, Bike-Protect, Topeak, Ritchey, Burley, Elite i dużo Shimano (póki jest dostępne).

| 21:44 niedziela, 31 stycznia 2021 | linkuj O cholera, jak pięknie się prezentuje ta żałosna śmieszka w Owińskach! Niech taka zostanie na zawsze :) Niepotrzebnie nią jechałeś, jak na moje w takiej sytuacji zakaz nie obowiązuje.

To na Głównej jest jakaś DDR-ka, hehe? :)))

Dobry pomysł z tymi zakupami... Tylko wygranej w totka mi brakuje aktualnie, żebym się za nie zabrał.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser