Poranna runda

Piątek, 26 marca 2021 · dodano: 26.03.2021 | Komentarze 4

Dzisiaj było czuć wiosnę. Słoneczko, paręnaście stopni i lekki wiaterek. Miałem jechać dookoła Kowalskiego, ale po drodze zmieniłem plany i po odwiedzeniu sklepu rowerowego na Hetmańskiej ruszyłem na południowy zachód, czyli Wiry, Komorniki, Głuchowo i Plewiska. Rzadko się w te rejony zapuszcza, więc była miła odmiana.

Jutro pogoda ma się spieprzyć, ale mimo wszystko na niedziele są ambitne plany rowerowe.

Między Głuchowem a Plewiskami trafił się szuter. Szosą bym się tam nie zapuścił.

Ładny Saab 96 trafił mi się w Głuchowie

Jak ktoś się zastanawia czy kupić gravala, to zapraszam na bikeshow.cc.

Roadrunner1984
| 12:09 sobota, 27 marca 2021 | linkuj takie skrzyżowanie syreny z maską od warszawy i lampami od wartburga uheuahueha
| 23:08 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Ups :) Ta zniewaga wyjazdu na zachodnie rewiry wymaga. Tam dopiero wieje! :)
| 22:51 piątek, 26 marca 2021 | linkuj A faktycznie zachód.
| 22:48 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Wschód? Ja tam widzę zachód :) Jakby co mogę oprowadzić po moich codziennych rejonach, tylko zmień te dziwne opony na normalne :)

Tego Saaba obserwuję od dawna. Stoi jak stał, nawet znajomy mieszkający w Głuchowie nie wie, o co kaman :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czuci