Szlak Zielona Odra i Blue Velo

Wtorek, 27 lipca 2021 · dodano: 27.07.2021 | Komentarze 4

Dzisiaj zaliczyłem dwa szlaki Zielona Odra (odcinek: Gryfino - Ognica) i Blue Velo (Banie - Gryfino).

Szlak Zielona Odra nie jest oznaczony (prócz krótkiego odcinka w gminie Widuchowa), do tego głównie piaszczysty i średnio przejezdny. Żeby nie zgubić szlaku korzystałem z aplikacji mapy.cz - fajna rzecz, bo szlaki są zaznaczone i aplkacja bez problemu lokalizuje się.  Na odcinku Widuchowa - Ognica musiałem pchać rower, a komarom oddałem więcej krwi niż ZHDK. Trasę Ognica - Banie pokonałem drogą wojewódzką o małym natężeniu ruchu.

Za to Blue Velo trzyma poziom pozostałych oddanych w ostatnim czasie tras rowerowych Pomorza Zachodniego. Na szlak wjechałem w trakcie zachodu słońca, więc nie miałem już czasu podziwiać walorów lokalnego krajobrazu.

Krzywy Las

Odra w Widuchowej © kamilzeswaja

Widuchowa - taras widokowy
Widuchowa - taras widokowy © kamilzeswaja

Odra widziana z punktu widokowego
Odra widziana z punktu widokowego © kamilzeswaja

Odra widziana z punktu widokowego w Widuchowej
Odra widziana z punktu widokowego w Widuchowej © kamilzeswaja

Wejście na punkt widokowy w Widuchowej
Wejście na punkt widokowy w Widuchowej © kamilzeswaja

Widuchowa ulica Stroma
Widuchowa ulica Stroma © kamilzeswaja

Szutrowy odcinek Blue Velo

Pędzę Blue Velo w stronę Gryfina po zachodzie słońca

| 20:45 czwartek, 29 lipca 2021 | linkuj Oczywiście, że jedynie poza sezonem. Piękne miejsce, tylko śmieszka przez półwysep gówniana. Na gravela ok, szosą odpada. No i samo miasteczko na końcu jak na moje najfajniejsze nad całym polskim morzem. I genialne fokarium :)

Aha, najlepszy widok podczas jazdy przez półwysep nie jest wtedy, gdy jedzie się autem czy rowerem, a pociągiem. Przy dobrej pogodzie widać obydwa brzegi. Rewelacja.
| 19:14 czwartek, 29 lipca 2021 | linkuj andale - Trasę Pojezierzy Zachodnich przejechałem w zeszłym roku na odcinku Trzcińsko-Zdrój - Siekierki, a w tym roku Choszczno - Pełczyce.

Trollking - Hel mi się marzy, nigdy nie byłem. Może się uda, ale poza sezonem.
andale
| 21:02 środa, 28 lipca 2021 | linkuj Jechałem Blue Velo i jest bardzo ładny, ale polecam także Trasę Pojezierzy Zachodnich :)
| 20:58 środa, 28 lipca 2021 | linkuj Fajna relacja, choć jakbym miał kręcić po takiej nawierzchni, to chyba bym wolał te 70 kilometrów zrobić piechotą :)

Las rządzi. Początkowo myślałem, że to fota z Helu, bo tam taki jest.

Wiem jedno - szlaki rowerowe omijać rowerem szerokim łukiem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amion