• Sprzęt Kross Level 4.0

Do dwóch razy sztuka

Środa, 29 września 2021 · dodano: 29.09.2021 | Komentarze 2

Mówi się, że dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi. Ja wszedłem... Przypomnę, że w nowo zakupionym Krossie zauważyłem podczas montażu chwytów kierownicy, że tylne widełki są krzywo wspawane. Rower wysłałem do reklamacji. Teraz mam nowy rower w tej samej konfiguracji, ale w innym malowaniu. Szczegóły poniżej.

Kross Level 4.0 '21
Kross Level 4.0 '21 © kamilzeswaja

Jezioro Kierskie
Jezioro Kierskie © kamilzeswaja

Z otrzymanej wiadomości od Krossa po wysłaniu roweru na reklamację wynika, że rozpatrzyli reklamację pozytywnie. Ale zastanawiające jest drugie zadanie. Z protokołu, który przesłali do serwisu okazało się, że przyznali mi rację, że rama jest krzywo wspawana, ale w sumie spełnia normy przez nich przyjęte i odesłali ten sam rower. Dodam, że dzwoniłem do nich trzy dni przed otrzymaniem SMSa i nie wiedzieli jeszcze co z moją reklamacją. Roweru z serwisu nie odebrałem i skorzystałem z możliwości zwrotu roweru w ciągu 100 dni od zakupu na stronie producenta. Zwrotu kasy jeszcze nie otrzymałem, bo mają na to 14 dni. Nie czekając przelew, kupiłem na promocji w Green Bike nowy rower, a Kross płacił dwa razy za kuriera. Szkoda tylko panów z serwisu, którzy dwa razy składali i pakowali ten sam rower.

| 22:05 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Pierwotnie miał być ten kolor, ale nie było dostępnych w sierpniu. W planach miałem zamontować złoty łańcuch KMC, zębatkę od Banless, i opony ze skinwallem (widziałem taki rower ma czeskiej stronie). Z Krossem jeszcze się nie rozliczyłem, więc nadal mam dwa Krossy wirtualnie. Tak szczerze, to ten szary chyba bardziej mi się podobał.
| 21:10 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Ładniejsze barwy, wyszło na dobre. Oby ten Ci pięknie służył :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cnalp