• Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt Kross Level 4.0

Poranny szwędacz

Środa, 8 grudnia 2021 · dodano: 08.12.2021 | Komentarze 1

Rano oprowadziłem syna do przedszkola i mając wolne przedpołudnie stwierdziłem, że jadę zobaczyć czy duktami Puszczy Zielonki da się przejechać. Było zimno, temperatura odczuwalna coś koło -9 st.C. No ale nic jadę. Dzisiaj trzy osoby w samochodach chciały mnie zabić, a byłem dobrze oświetlony z przodu i z tyłu. Najpierw babka by mnie rozjechała na Kazimierza Wielkiego, potem skończyłbym pod cofającym vanem Poczty Polskiej, a na koniec trafił się gazeciarz na moście nad Wartą. A co do Warty to Most Świętego Rocha był tak zasolony, że można by zakonserwować żywność dla połowy miasta na całą zimę. Dobrze i niedobrze jednocześnie.

Wracając do Puszczy Zielonki. Nie mając za dużo czasu nie zagłębiałem się w nią. Traktem Poznańskim dojechałem do Maruszki, dalej drogą na Owińska i przecinając Maximusa duktem leśnym do Kicina. Drogi które były osłonięte z każdej strony drzewami były bez problemu przejezdne, ale jak gdzieś trafił się fragment niezalesiony to zaczynało się lodowisko. Na szczęście udało wrócić się bez gleby.

Czekam na wiosnę. Napęd w gravelu wyczyszczony na nasmarowany na suche warunki.