Dobra Szczecińska

Sobota, 22 stycznia 2022 · dodano: 22.01.2022 | Komentarze 1

Wydłużyłem sobie weekend i od paru dni jestem w Szczecinie. Jak przyjechałem to wiało, potem zima wróciła, w nocy przyszła odwilż i można było ruszyć na rower. Wczoraj próbowałem ogarnąć przednią przerzutkę, która mi się zatarła na sworzniach - no cóż na rowerowej emeryturze takie rzeczy się zdarzają. WD-40 nie pomogło, następnym razem jak będę w Szczecinie wymienię na nową, przy okazji zmiany łańcucha.

Mając od rana dwie godziny czasu wolnego postanowiłem objechać, już kilkukrotnie przeze mnie opisywany, szlak w gminie Dobra. Po drodze miejscami trafiałem na oblodzone miejsca, ale na samym szlaku wzdłuż granicy było lodowisko, takie, że ciężko było ustać, a co dopiero jechać. W Buku już chciałem zawrócić na asfalt, ale zobaczyłem, że z naprzeciwka jedzie gościu na szosie - pomyślałem, że jak on przejechał to ja też. Za przejściem granicznym pod Blankensee dobudowano odnogę trasy w kierunku Stolca, którą zaliczę przy następnym wyjeździe do Nowego Warpna. Przed Łęgami wpadłem w poślizg, ale opanowałem rower bo w przeciwnym wypadku wpadłbym na pieszego, który nie wiadoma skąd się tam wziął. Kawałek dalej spotkałem szczecińskich cyklistów z Bikestats.

Z tego co widzę we wpisach u innych to na warunki w Szczecinie nie mam co narzekać - w innym rejonach sypnęło porządnie.